Ne propunem să oferim clienților noștri cea mai reușită experiență atunci când vine vorba despre o tranzacție imobiliară, fie ea vânzare, cumpărare sau închiriere.

Consideram că este de datoria noastră nu doar să găsim o proprietate potrivită clientului, ci să găsim proprietatea ce reprezintă clientul, combinația perfectă între cerințele clientului, preț, locație, facilități și design.

În cadrul companiei INTOWN vei avea oportunitatea de a te dezvolta profesional într-un mediu dinamic și modern, alături de colegi care îmbină entuziasmul cu profesionalismul și cu tehnicile de lucru avansate. Am depus eforturi constante pentru a putea crea cele mai bune soluții pentru clienții noștri, dar la fel de mult ne-am concentrat și pe crearea unui mediu de lucru plăcut, pentru a le oferi cele mai bune condiții oamenilor dedicați muncii lor care au ales să facă parte din echipa INTOWN.

Manager vânzări

Dacă ești o persoană energică, ai experiență în vânzări, deții permis de conducere, ai dorința de a te realiza profesional și ești dispus să produci rezultate semnificative pentru a câștiga bani buni, te așteptăm în echipa Intown ca manager de vânzări.

Ce așteptări avem noi:

  1. Să prelucrezi apelurile telefonice de la potențialii clienți, să formezi și expediezi oferta potrivită;
  2. Să asiguri vânzări sistematice;
  3. Să participi în organizarea și dezvoltarea departamentului de vânzări al companiei.

Ce poți obține cu ajutorul nostru:

  1. % foarte bun din volumul vânzărilor lunare;
  2. Interacțiunea cu clienți interesanți și adecvați;
  3. Posibilitatea să te afirmi ca specialist în domeniu, să organizezi de la „0” și ulterior să conduci departamentul de vânzari al companiei noastre.

Căutăm un coleg cu care să colaborăm pe termen lung și care să devină o persoană cheie în colectivul nostru.

Operator Call Centru

Dacă comunicarea cu oamenii este o plăcere pentru tine, Intown îți oferă:

  • Un salariu fix+ % din vânzări;
  • Lucru într-un birou confortabil, în centrul capitalei;
  • Un mediu de lucru profesionist;
  • Instruire în domeniul imobiliar precum și traininguri de perfecționare a tehnicilor de vânzări și negocieri.

Responsabilitățile candidatului:

  1. Organizarea întâlnirilor și a prezentărilor;
  2. Identificarea celor mai bune soluții pentru clienți;
  3. Organizarea și urmărirea întregului proces de tranzacționare;
  4. Administrarea bazei de clienți și dezvoltarea ei continuă;
  5. Încheierea contractelor.

Cerințe față de candidat:

  1. Experiența în vânzări consituie un avantaj;
  2. Permis de conducere;
  3. Mașina proprie constituie un avantaj;
  4. Disciplină, responsabilitate și dorința de a câștiga cât mai mulți bani.

Trimite-ne CV-ul tău








    Oficiul INTOWN este amplasat pe strada Bernardazzi 38, sectorul Centru.
    Persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

    Atenție: Expediază CV-ul tău cu poză și linkul paginilor de pe rețelele de socializare pe adresa: intown.md@gmail.com indicând la subiectul email-ului funcția la care candidați. Pentru alte detalii, contactează-ne la numărul 068767771.